Din ce în ce mai mulți yoghini își deschid afaceri de succes, speculând obsesia indienilor pentru medicina ayurvedică.
Spre exemplu, Acharya Balkrishna era un simplu instructor de yoga înainte de intra în lumea afacerilor, care l-a condus direct în topul celor mai bogați 25 de indieni. El este directorul companiei Patanjali Ayurved Ltd., înființată de către mentorul său, guru Baba Ramdev. Săpunurile și șampoanele ayurvedice, precum și suplimentele alimentare comercializate de această companie au un succes răsunător, vânzându-se precum pâinea caldă. În ciuda succesului dobândit, atât fondatorul brandului Patanjali, cât și directorul acesteia, adică Ramdev și Balkrishna, sunt adesea văzuți meditând pe malul râului Gange, așa cum o făceau înainte de a avea conturi uriașe în bănci.
Medicina indiană încurajează remediile oferite de natură pentru orice probleme, începănd de la cele de sănătate și până la cele ce țin de frumusețea feminină.
Marile companii internaționale nu au ratat ocazia de a specula această obsesie a indienilor pentru Ayurveda, adaptându-și produsele la principiile ayurvedice. Una dintre acestea este Colgate Palmolive, care a lansat o pasta de dinți pe bază de busuioc, lamâie și usturoi.
Nici celebra companie L’Oreal nu a stat cu mâinile în sân, ci a lansat o serie de produse pentru păr pe bază de eucalypt, ceai verde și henna, ingrediente folosite în produsele ayurvedice.